2 aprilie 2016

Edit

Our first look at Shopping City Timisoara


Evident ca nu puteam lipsi la deschiderea celui mai nou mall din Timisoara, Shopping City. Doar suntem fashionistas to the bone :D. Insa nu am stat prea mult impreuna pentru ca Adri vroia sa exploreze magazinele, in timp ce eu eram mai nerabdatoare sa asist la concertul Vama (pe Andra deja o ascultaseram amandoua).
Totusi, am facut si noi un mic popas la panoul cu rezolutii. Era atat de colorat si era atata lume in jur incat nu am putut sa ne abtinem. Apoi ne-am dat check in si ne-am primit cadourile: plase personalizate :D. Trecem pe sistem eco de azi.
Pentru eveniment am ales amandoua tinute casual. Si daca Adri s-a lasat ispitita de primavara si a ales o rochita H&M, balerini Deichmann si o geanta neagra pe care o gasiti aici, eu am mers pe roz si constelatii (ca sa nu mai spun ca la mine inca nu era asa de cald :))) cu o bluza de la C&A, colanti de Romwe, ghete Nike si ghiozdanul de la Avon pe care il ador.

Cred ca acum va dati seama cel mai bine cat de diferite suntem noi din punct de vedere vestimentar. Dar ne potrivim totusi :P.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu