10 martie 2016

Edit

UCCA S/S 2016 - behind the scenes


Când H. ne-a spus că are să ne arate colecția nouă de la UCCA eram super nerăbdătoare. Iar după ce am văzut pozele, abia așteptam ședința foto. 

A durat puțin până ne-am organizat, însă miercuri seara am fost în formație completă: eu și Adri, H., Claudia și Kida. Am avut haine peste haine. Am pozat până și eu :))) (again! same nerves). Am râs o grămadă. Am mâncat ciocolată pentru că Adri e prea slabă :D. Și ne-am bucurat din plin de noutățile lui Horațiu.

A fost foarte tare să ne întoarcem în studio. Îmi era dor de nebunia de acolo. Și cum am avut și muzică, a fost genial. 

Sunt curioasă cum vi se par vouă noile produse. Ce putem să vă arătăm noi aici este doar un mic preview, însă pe site o să găsiți o grămadă și geniale. Deci să ne spuneți ce vă face cu ochiul.












Un comentariu: