25 ianuarie 2016

Edit

2 pinka years and many more to come



Nu imi vine sa cred ca au trecut 2 ani de la primul nostru articol. Nu imi vine sa cred ca nici macar nu ne-am dat seama ca e momentul sa sarbatorim, dar am sarbatorit never the less :))). Presupun ca asa a fost sa fie, sambata sa o petrecem in Epic, dar despre asta alta data.

Au fost 2 ani ciudati. Au fost 2 ani in care ne-am mai lasat si pe-o ureche. Au fost 2 ani in care am experimentat si am incercat sa va aratam ce intelegem noi prin moda. Da, poate nu am fost tot timpul pe aceeasi lungime de unda, insa au fost anii nostri si mi se pare perfect normal ca am profitat din plin de ei. Presupun ca au fost 2 ani in care am si descoperit ceva nou in noi, in care stilul ni s-a schimbat si am gasit inspiratie unde nici nu ne asteptam.

Dar nu sunt sigura cat de mult conteaza pentru voi toate astea. Insa am o veste care sigur o sa va placa:

La 2 ani de LVP avem un concuuuurs!!!

Premiul? 

O cutiuta cu suplimente pentru unghii si par de la Yves Rocher.

Ce trebuie sa faceti pentru a le castiga? 

Urmati acesti pasi simpli:

1. Dati share public acestui articol pe Facebook.

2. Lasati un comentariu la acest articol cu numele vostru.

3. Dati like paginii nostre pe Facebook: aici

Concursul se va incheia in data de 10 februarie. 

Succes!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu