8 decembrie 2015

Edit

We love Coke

Probabil ar trebui sa incep cu mica mea obsesie pentru Coca Cola. Habar nu am cum am dobandit-o, dar este acolo, tinuta sub control pe cat posibil. 

Insa va dati seama ca in momentul in care a venit Caravana Coca Cola la Timisoara, nu puteam lipsi. Mai ales ca a fost pentru prima data prezent si Coca Cola Pop-up Store, deci trebuia sa vad oferta. Iar Adriana, ca o prietena buna, mi-a fost alaturi... probabil si ca sa nu plec de acolo cu portofelul gol :))).

Totusi, nu am putut pleca nici cu mana goala, deci am ales fiecare cate ceva dragut din oferta extreeem de variata: bluze, tricouri, accesorii, balsamuri de buze si cate si mai cate. 

Mi-a parut rau ca am ajuns atat de tarziu, dar macar am prins Caravana :D. Si ce a purtat Adriana pentru mica noastra escapada de shopping in lumea Coca Cola? O tinuta completa de la Bershka (geaca, jeansi, plus caciula de care e putin obsedata).








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu