22 decembrie 2015

Edit

Santa Claus is coming to town


Cum de Crăciun suntem fiecare la casa ei, mai aproape sau mai departe una de cealaltă, Adri s-a gândit ca anul acesta să organizăm micul nostru schimb de cadouri într-un cadru extrem de prietenos, adică în noua ei casă. 
Ne-a așteptat cu bradul împodobit și cu vinul fiert pe foc, toată un zâmbet și o voie bună. 

După ce am băut cel mai bun vin fiert ever, am făcut o serie de poze și am terminat poveștile, ne-am apucat de desfăcut cadouri. Eram fiecare super curioase ce o să primim. Nici una nu se aștepta la cadoul Moșului, iar Diluș a avut parte de cea mai mare surpriză când a primit nu una, ci două agende :))). Dar e femeie ocupată, deci are ce face cu ele :D.

Dacă vă întrebați cam ce poartă lumea la asemenea evenimente, o să vă spun că Adriana a mers pe ceva casual, dar feminin (rochița Terranova), plus nelipsiții papuci pufoși de casă (primiți de la Moș Crăciun anul trecut via H&M). Și ca să fie totul mai festiv, am purtat ochelarii de sărbătoare pe care Adri i-a găsit la Jumbo.

La voi a venit Moșul? 














0 comentarii:

Trimiteți un comentariu