7 iulie 2015

Edit

Keep calm I'm still young


Mai am atât de puţin până schimb prefixul şi totuşi mă simt aşa de mică :)). Poate şi pentru că am în jurul meu persoane mai mici decât mine şi persoane pline de viaţă ca şi mine, care nu îşi arată deloc vârsta.
Mă simt mai fericită ca niciodată şi mulţumesc lui Dumnezeu că sunt sănătoasă şi am aşa oameni frumoşi lângă mine.
Nu pot spune că anul aceasta ziua mea a fost cea mai frumoasă pentru că în fiecare an ceva o face specială şi rămâne în sufletul meu ca o amintire de neegalat.
Nu am lăsat clubul anul aceasta pentru că din cauza vârstei m-aş fi saturat :)) NO WAY! :)) ....Doar că anul aceasta e foarte caldddd şi la pădure la Ineu a fost cât de cât respirabil aerul.

Mulţumesc pentru tricoul meu drăguţ Bershka, primit cadou, pe care l-am asortat cu o pereche de pantaloni scurţi foarte lejeri tot de la Bershka. Probabil aţi observat un tatuaj la mine pe mână, ceva ce e foarte în trend vara asta, dar despre care vom vorbii într-o postare viitoare.




















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu