11 mai 2015

Edit

Great party in Ineu


Here is a part of a great party...
Personajele principale: surioara şi prietena mea
Personaje secundare: mulţi prieteni care ştiu să se distreze până dimineaţa la ora 06:00
Locul desfaşurării acţiunii: deal Ineu...locul unde se ţin cele mai tari chefuri
Timpul acţiunii: o frumoasă seară de mai


Ele sunt cele două sărbătorite, frumoasele mele, cărora, deşi mai sunt 2 zile până e ziua lor, vreau să le urez să fie fericite şi iubite şi să rămână la fel de frumoase în interior pe cât sunt la exterior.
Vă iubesc! La mulţi ani, Roxi şi Oana!


Am profitat de această zi superbă să fac nişte poze în minunatul peisaj din deal, unde contrastul dintre verdele crud al ierbii şi rochiţa mea neagră era fantastic. Probabil că în alte circumstanţe aş fi avut mai multe poze, dar totuşi sărbătorita nu eram eu.
Chiar dacă ziua fetelor s-a ţinut pe un deal, în natură, am ales să port o rochiţă foarte lejeră de la H&M, care mi-a permis să dansez toată noaptea deşi după cum puteţi observa era foarte mulată şi aţi crede probabil că nici lungimea ei nu mi-ar permite să dansez foarte bine. Şi cum totuşi ne aflam la pădure, în picioare am purtat o pereche de tenişi albi Converse. Pălăria de la H&M nu îmi aparţine, am împrumutat-o de la Roxi pentru o poză şi cum mi-a placut foarte mult şi am realizat că deşi părea mare pentru capu meu :))) îmi stă destul de bine, probabil în viitor o să îmi cumpăr şi eu una.

















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu