27 mai 2015

Edit

Forza ZU - Sibiu 2015


După cum am mai spus, Forza ZU este cel mai mare concert la care am fost până acum, eu cel puţin pentru că Adriana a fost si cand Forza ZU a fost în Timişoara. Ne-a impresionat atmosfera creată, dar şi mai mult ne-a impresionat numărul mare de artişti prezenţi. Am aşteptat cu nerăbdare să vedem cine ce cântă şi ce vestimentaţie poartă. Şi, după cum era de aşteptat, am avut preferatele noastre.
Cel mai mult ne-a plăcut ţinuta lui Ruby. A fost genială. Dar cea mai adorabilă a fost Andra şi burtica ei. Ne-a plăcut şi salopeta purtată de Raluca şi nu am putut să nu remarcăm ţinutele ce aduceau puţin a carnavalul de la Rio (cum a fost cea purtată de Lidia Buble sau ţinuta Otiliei). Ada părea zână, iar Delia nu a renunţat la pălăriile care au devenit semnatura ei în materie de vestimentaţie, în timp ce Carmen, deşi foarte emoţionată, a avut un costum de scenă care ne-a placut foarte mult. Antonia a fost frumoasă ca întotdeauna, chiar dacă a ales o pereche de pantaloni de camuflaj ce nu prea se asortau cu ce purta în partea de sus, iar Andreea Bănică a mers pe o ţinută îndrăzneaţă din piele.

În ceea ce priveşte domnii, au fost în general destul de sobrii (mai putin Daniel Iordachioaie care a ales nişte pataloni super roşii). Cel mai mult ne-au plăcut tricourile marcă proprie a celor de la BUG Mafia şi cele Forza ZU purtate de Buzdugan şi Morar (ne-ar fi plăcut să se comercializeze sa putem avea şi noi).
Care este ţinuta voastră preferată de la Forza ZU?





































0 comentarii:

Trimiteți un comentariu