14 aprilie 2015

Edit

I've got the blues for you


Hristos a înviat!

RO: Am sărbătorit Paştile acasă, la Ineu, cu familia mea şi spre marea mea bucurie am avut parte de o vreme superbă.
Primăvara mi-a dat în sfârşit voie să îmi etalaz sacoul albastru de la Pull & bear pe care îl primisem cadou de aproximativ o luna. 
Pentru duminica Paştilor am ales să port o ţinută puţin mai sobră în comparaţie cu ceea ce v-am obişnuit să mă vedeţi îmbrăcată. Am ales o rochiţă neagră de la H&M, botinele negre de la Deichamann, sacoul despre care vorbeam mai sus, o pereche de cercei cu simbolul crucii de la Orsay şi un plic într-o altă nuanţă de albastru de la Stradivarius.

Ce părere aveţi despre outfitul meu de Paşti?

EN: I celebrated Easter at home, in Ineu, with my family, enjoying some of the best days of the year so far, with an amazing weather.
Spring finally came and with it my opportunity to show off  my new Pull & bear jacket that is a gift from a very special persona. 
This Sunday, taking into consideration that it was Easter, I decided to wear something a bit more serious than I was used to wearing. I decided on a little black dress from H&M, black ankle boots from Deichmann, my lovely jacket that I was just telling you about, silver earrings with crossed form Orsay and my little cluth from Stradivarius, blue to match my jacket.

What do you think about my outfit?










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu