4 aprilie 2015

Edit

Iubesc sa fiu FEMEIE

Play it: Andra - Femeia


Am avut ocazia săptămâna aceasta să particip la o întâlnire inedită cu autoarea bestsellerului "Iubesc să fiu femeie", Hedi Hoka. Libraria Esotera din Timişoara a creat un cadru intim, relaxant, perfect pentru a asculta ceea ce doamna Hedi avea pregătit pentru întâlnirea cu noi.
A fost o oră plină de inspirați şi căldură transmisă de doamna Hedi Hoka. Mie mi-a stârnit cu siguranţă curiozitatea de a răsfoii cartea, a cărei posesoare eram deja datorită unui concurs realizat pe blogul Roxanei Peti, pe care l-am câştigat.
M-am ales bineînteles şi cu un autograf şi am plecat de la întâlnirea cu dânsa cu mai mult optimism şi cu siguranţa că dacă voi simţi vreodată nevoia să vorbesc cu un psiholog voi apela cu încredere la Hedi Hoka.
Am ales să port pentru această ocazie o rochiţă verde de la Renascimento, nu doar pentru că eu port rochiţe în general, ci şi pentru că o femeie trebuie să poarte rochii pentru a-şi arăta feminitatea şi cum cartea are ca subiect principal FEMEIA am considerat că trebuie să fac o legătură. De această dată nu am purtat tocuri pentru că nu era o ţinută de seară şi am ales botinele mele negre de la CCC. Mi-am asortat ţinuta cu o pereche de cercei, într-o altă nuanţă de verde, de la SIX şi deşi credeam că nu voi mai apuca să port blăniţa mea de la Bershka uite că vremea mi-a demonstrat contrariul şi m-a obligat să nu o închid în dulap deocamdată.












Rar mi se întâmplă să îmi cumpăr sau să primesc o carte şi să mor de nerăbdare să o citesc. În cazul de faţă s-a întâmplat asta şi am terminat deja cartea.
O recomand cu căldură tuturor fetelor, femeilor şi chiar şi bărbaţilor cred ca le-ar fi utile unele probleme abordate în ea.
Am realizat nişte poze cu fragmente din carte pentru a vă stârni curiozitatea de-a o citi.
Eu, personal am aflat nişte lucruri pe care nu le ştiam şi unele probleme abordate în carte mi-au dat de gândit.

De ce iubesc eu să fiu femeie?

Iubesc să fiu FEMEIE pentru că femeia e persoana capabilă să iubească din tot sufletul chiar dacă uneori e conştientă că greşeşte.Femeia a fost binecuvântată de Dumnezeu să poată da naştere, să poată fi mamă...cum aş putea să nu iubesc să fiu femeie?! De multe ori o femeie e mai puternică decât mai mulţi bărbaţi la un loc, chiar dacă pare firava şi inocentă.
Iubesc să fiu femeie pentru că pot fi sexy, pasională, inteligentă, organizată, veselă, spirituală, înţelegătoare şi mai puternică decât cred uneori.
Iubesc să fiu femeie pentru că uneori cred că m-am născut să port rochii şi rujul a fost inventat pentru mine :)).
Femeia este un trandafir ceresc în viaţa pământeană. (Schiller)

TU CE DE IUBEŞTI SĂ FII FEMEIE?










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu