27 aprilie 2015

Edit

Epic Tribal Party



Cred că nimic nu ar putea să arate mai bine diferențele enorme dintre mine și Adriana când vine vorba despre stilul vestimentar decât pozele de sâmbătă seara. Adriana este genul acela girly care iubește rochițele și pantofii cu toc, în timp ce eu sunt extrem de băiețoasă și de comodă și merg, de câte ori pot, pe pantaloni și teniși.
Dar în ziua de azi diferențele acestea nu mai prea contează pentru că moda este extrem de permisivă, iar Epic ne primește pe toate. Drept urmare, sâmbătă seara am decis să respectăm tema petrecerii și am ales ținute tribale, cu imprimeuri pe măsură, pene și franjuri, iar Epic ne-a oferit o seară de neuitat, demnă de Epic Tribe.
Pentru pictura feței mele trebuie să îi mulțumesc Oxanei de la Wish Studio, care a transformat toți doritorii în indieni veritabili :D.




Pentru această seară Adriana a ales o rochiță tribală de la Bershka, blazerul H&M, botine Deichmann, cercei cu franjuri de la Stradivarius și plicul de la UCCA.



Eu, mereu comodă, am purtat un tricou tribal de la Terranova, pantaloni scurți Bershka, niște teniși no name, cercei de la SIX (penele roșii din păr sunt tot cercei) și, bineînțeles, plicul UCCA, de care nu mă mai despart.
Voi ce ați făcut sâmbătă seara?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu