16 aprilie 2015

Edit

Dreaming of Coachella


Dacă stați acum și vă întrebați ce este Coachella, have no fear, o să vă explic eu pentru că este destul de puțin probabil să fiți auzit de el. Nici eu nu aș fi știut dacă nu urmăream The blonde salad de atâta timp și cu atât de mare atenție. 
Coachella este un festival muzical ce se desfășoară în California și la care participă toate celebritățile. Everyone who is anyone merge la Coachella și nu ca să cânte, ci mai ales ca să fie văzut acolo. Coachella este the place to be atunci când are loc și chiar mi-aș dori să ajungem și noi, cândva, acolo (râdeți dacă vreți, dar când o să postăm de la Coachella mai vorbim :))).
Cum încă nu am ajuns la stadiul de Coachella, tot ce pot face este să visez la festivalurile la care mi-am propus să merg anul acesta: Route68 Summerfest și Untold, dar și la Forza Zu, unde vrem să facem un pinka road trip :D.
Până atunci, vă las cu niște ținute extrem de drăguțe, boho, perfecte pentru sezonul cald, cu care s-au făcut remarcate vedetele la Coachella.












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu