29 aprilie 2015

Edit

April meeting

(chiar dacă nu e tocmai pe gustul Adrianei, asta cânta la terasă :))))


La un moment dat, Adriana a venit cu ideea să facem o întâlnire lunară de ieșit la suc cu Diluș (a.k.a. Adriana) pentru că ne tot vedem noi la birou, dar suntem mai mult decât prietene de birou. Deci prietenia noastră are nevoie de relaționare în afara firmei. Însă cum Diluș a noastră este foarte ocupată, trebuie să ne treacă în agendă, altfel nici vorbă de suc.
Până la urmă, luni seara astrele s-au aliniat, iar noi am ajuns să ieșim în Complex, pe terasă la Vintage Cafe. Atmosfera a fost super drăguță. Ne-a plăcut maxim muzica. Am încercat să lăsăm baltă telefoanele și să socializăm, în timp ce savuram bere pentru fete (a.k.a. Redd's) și analizam lumea :D.
Ne-am lungit o grămadă și am ajuns să plecăm acasă pe întuneric (de unde pozele întunecate), dar am vrut să facem câteva poze pentru că urmează un weekend prelungit în care nu ne vedem, nu am mai ieșit de ceva timp la poze, maieul de dantelă purtat de Adriana este exact ce trebuie sezonul acesta, iar seara era prea frumoasă ca să o lăsăm să treacă pur și simplu. În plus, nu eram sigure dacă pozele o să iasă bine, dar rezultatul a fost prea cute ca să nu vi-l arătăm.

Voi pe unde mai ieșiți și ce mai ascultați zilele astea?









Outfit details:
Top - Terranova
Jeans - Bershka
Bag - jadu.ro
Sunglasses - H&M
Sneakers - Converse

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu