4 martie 2015

Edit

Beauty essentials: Lip balm


RO: Prima mea obsesie în materie de produse de înfrumuseţare au fost balsamurile de buze. Cred că am încercat de la toate firmele care au comercializat în România balsam de buze. Am pierdut mai multe decât folosesc alţi oameni în toată viaţa lor şi am câte unu peste tot: la birou, acasă, în maşină, în vreo două genţi şi unu de rezervă :D.
Deci după atât de mult timp, cred că îmi pot da liniştită cu părerea despre aceste produse. 
Ceea ce caut eu când vine vorba despre un balsam de buze este să fie hidratant, însă nu unsuros, iar hidratarea să dureze. De asemenea, vreau să aibă o textură fină (cel de la Hershey's este cam dur pentru gusturile mele), miros plăcut şi puţină culoare.
Îmi plac foarte mult balsamurile de la Avon, mai ales cele din gama Color Trend, deşi momentan mai am doar unul singur care este în maşină.
Am încercat mai multe şi de la Nivea, dar de la ei preferatul meu este Hydro Care.
Să le descopăr pe cele de la Yves Rocher a fost o surpriză extrem de plăcută, mai ales pe cel de mure care oferă şi o culoare super drăguţă şi naturală buzelor. Nu mă aşteptam la acest aspect şi chiar cred că este un plus.
Labello Classic este puţin cam prea moale pentru gustul meu, dar am descoperit că dacă îl ţin în frigider este numai bun de folosit :D.
Ultima achiziție este Baby Lips de la Maybelline, pe care mi-l doresc de foarte mult timp. Deja îl folosesc de câteva zile şi singurul lui neajuns este că hidratarea nu este de durată, deci trebuie să îl folosesc mai mult. 
Voi ce balsam de buze mi-aţi recomanda pentru că sunt dornică de experimente?

EN: I've had a little obsession with lip balm since as long as I can remember. I've trued almost every brand there is in Romania and some that can't be found on the market in our country today. And seeing that I've been using this product for such a long time, I came to have very explicit demands from it. 
I need my lip balm to be soft and smoth, to smell great and to give my lips a soft touch of colour. I don't like the ones that have a sandy consistency, like the one from Hershey's.
Over the years I grew quite fond of the Avon lip balms, especially the ones from Color Trend, even though, at the moment, I only have one left in my car.
From Nivea, my favorite is Hydro Care
It took me some time, but after I decided to buy my first lip balm from Yves Rocher I knew I had made the best choice ever. My favorite is the blackberry one because of the great natural color my lips have after I use it.
I don't really like Labello only if I use it from thre freezer :)).
My latest buy is Baby Lips from Maybelline. I've wanted o try it for the longest time ever and now that I have I must say that it doesn't last very much, which was kind of a disappointment.
What lip balm do you like?

2 comentarii:

  1. Dependenta de balsam subtiaza buzele. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa spun despre asta pentru ca eu folosesc de foarte mult timp si nu am observat nici un fel de efect secundar neplacut.

    RăspundețiȘtergere