8 februarie 2015

Edit

They are the hunters, we are the foxes...


Ce ciudat mi-e sa ma vad pe mine pe blog. Dupa cum spunea si Alina in timp ce imi facea pozele, nici nu e de mirare ca Adri apare in poze pe blog :))). Totusi, imi place mult prea mult geaca mea pentru a nu vi-o arata si voua.
A fost o simpla coincidenta faptul ca am gasit-o. Nici macar nu vroiam sa merg la mall in ziua aceea, dar m-a convins Adri. Tot ea m-a dus si la Bershka, unde printre munti de chestii aflate la reducere, am descoperit-o. 
Mi-a placut si culoarea, mi-a placut combinatia de piele cu material tricotat si mi-a placut la nebunie pretul :))). De fapt, cine nu iubeste reducerile :P.
Pozele le-am facut weekendul trecut la Nucsoara (multumesc, Alina!), unde iarna isi spunea cu putere cuvantul. Iar titlul se datoreaza caciulii mele de vulpe si melodiei lui Taylor Swift (which I both love).
Care este ultima voastra achizitie in materie de geci?






Geaca - Bershka
Caciula - H&M
Cizme - Pimkie

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu