13 februarie 2015

Edit

Hello Kitty


Prima întrebare pe care i-am pus-o Adrianei cand mi-a arătat "pufosenia" :)) pe care vroia să şi-o cumpere a fost Unde şi cu ce o să o porţi? (Bine, sunt două întrebari, dar le-am spus foarte repede, asa că se pun ca una singură :D) Problema era certitudinea mea că nu o să vina cu ea la lucru toată ziua, deci ce rost avea să dea banii pe ea? Atunci m-a informat, foarte senină, că o să o poarte când iese, mai ales la rochiţe. 
Totuşi, aveam în continuare dubiile mele. Mi se părea că este genul de haină pe care o porţi cu pantaloni strâmţi şi cizme înalte, nu cu rochiţe. 
Aseară, însă, Adriana a avut grijă să îmi demonstreze că mă înşelam amarnic. A ales să poarte o fustă roşie şi botine negre şi desigur "pufoşenia leopardă" despre care tocmai am vorbit :)). Iar combinaţia a fost completată de o poşetă cochetă şi cercei candelabru.









Detalii outfit:

Haina şi fusta - Bershka
Botine - CCC
Poşeta - Massimo Dutti
Cercei - Meli Melo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu