14 februarie 2015

Edit

I will be right here waiting for you


"You’re my Honeybunch, Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin, You’re my Sweetie Pie

You’re my Cuppycake, Gumdrop

Snoogums-Boogums, You’re the Apple of my Eye

And I love you so and I want you to know
That I’ll always be right here

And I love to sing sweet songs to you

Because you are so dear. "

- asta aşa ca o dedicaţie de Valentine's Day :))



Pe de-o parte, e plin Facebook-ul de inimioare, cadouri, flori şi pe de altă parte, de persoane ce postează chestii gen "i hate Valentine's day", sau "te iubesc in fiecare zi nu am nevoie de 14 februarie". Deocamdata nu mă încadrez în niciuna din cele două categorii, dar cu siguranţă am avut o zi foarte frumoasă.
Îi mulţumesc soarelui pentru că a stat pe cer toată ziua şi că a fost atât de plăcut afară de mi-am imaginat că e primavară :)) şi îi mulţumesc prietenei mele ( you know Andra ) pentru că mi-a facut atâtea poze drăguţe şi pentru că am făcut din "love day" -> "love my friend day" :)).


Prima oară când am deschis geamul dimineaţâ eram ceva de genul "wow e primăvarp pot să îmi iau jerse-ul meu albastru, ce nu am apucat să îl port pentru că m-a luat iarna prea din plin :))". Şi nu se putea să nu port roşu azi, pentru că totuşi e o zi a iubirii :D. Aşa că am purtat o bluză roşie cu inimioare şi o fustă de aceeaşi culoare.
Cred că piesa de rezistenţă a ţinutei mele au fost ochelarii în formă de inimoare, pe care pur şi simplu îi ador.













Mulţumim cafenelei La Boheme care ne-a răsfăţat astăzi cu prăjituri delicioase şi un cadru franţuzesc. A fost greu să alegem dintre atâtea răsfăţuri culinare aşa că am decis să mai trecem pe la ei pentru că ne-a plăcut la nebunie şi mai avem câte ceva de încercat :D. Pentru moment, vă recomandăm tarta cu căpşuni şi oreo cheesecake.








Love outfit:

Jerseu : Bershka
Fusta: Bershka
Cercei: Meli Melo
Ciorapi: C & A
Botine: CCC
Ochelari de soare: New Yorker


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu