23 februarie 2015

Edit

Corina's Sunday Treat


Nu suntem sigure dacă vă mai amintiţi, dar cândva prin... noiembrie... dupa ce am început colaborarea cu Bianca, am organizat un concurs, al cărui premiu era o şedinţă de machiaj. Ei bine, a durat ceva timp să ne sincronizăm, dar duminca aceasta Corina, câştigătoarea concursului, a avut parte de răsfăţul promis. 
Pentru ea, Bianca a ales un machiaj în tonuri calde, care să îi scoată în evidenţă ochii. 
Cum i s-a părut Corinei întreaga experienţă?

A fost prima dată când un make-up artist s-a ocupat de machiajul meu şi am fost foarte mulţumită de rezultat. Mi-au placut culorile şi accentul pe care l-a pus Bianca pe ochii mei, însă cel mai mult m-a impresionat schimbarea produsă de conturarea feţei şi cât de bine a reuşit să ascundă cearcănele. Mi-ar plăcea să mă machieze în fiecare zi!

După machiaj a urmat o scurtă şedinţă foto ce sperăm să vă placă. 
Mulţumim Bianca pentru machiaj şi mulţumim Corina pentru participarea la concurs. Te mai aşteptăm pe la noi. 











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu