18 februarie 2015

Edit

Caroline inspired look

Nu știu voi, dar noi suntem fane The Vampire Diaries. Adriana pentru că îl iubește pe Damon (evident!), iar eu... nici nu mai știu de ce pentru că nu îmi mai prea plac băieții de acolo :))). Klaus era minunat, dar s-a dus.
Totuși, pentru că Adriana se uita, am zis că mă uit și eu în continuare (am avut un moment în care mă dispera filmu și am zis că am terminat-o cu el). Așa am ajuns să văd, în ultimul episod, ținuta lui Caroline, care îmi plăcea la nebunie. Și pentru că nu am găsit o poză cu ea, am zis să încerc să o reproduc utilizând Polyvore.
Sper să putem să prezentăm și noi o ținută de genul când o să vină primăvara. 
Până atunci, sunt curioasă cum vi se pare :D.
Caroline inspired look


White skater skirt
150 RON - nelly.com


H M blue jacket
150 RON - hm.com


Sole Society knee high leather boots
165 RON - solesociety.com


Bracelet bangle
51 RON - pinkice.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu