25 decembrie 2014

Edit

Merry Christmas Everyone


Crăciun fericit tuturor!
E ziua în care trebuie să fim mai buni, mai înţelegatori, mai sinceri, ziua în care trebuie să dăruim iubire şi în care să ne bucurăm de naşterea Domnului nostru Iisus Hristos.
Am avut parte de o seară de Ajun aşa cum visam de mult, îmi era aşa dor de casa mea, de familia mea, de camera mea.
Am primit nişte cadouri atât de drăguţe :X...o să pun poze în zilele următoare.
Şi cum e tradiţia, am fost la colindat pe la prieteni şi ne-am bucurat şi noi de colindele lor în casa noastră. A fost o noapte plină de bucurie şi în care am râs şi am mâncat şi am cântat şi...a fost sărbatoare.
Eu şi Andra îi mulţumim lui Dumnezeu pentru familia pe care o avem, pentru prietenii noştri dragi şi pentru că existaţi voi, cititorii blogului nostru.
Să aveţi parte de sărbatori pline de zâmbete şi bucurie şi de zapadă pentru cei care vă doriţi la fel de mult ca noi să ningă măcar puţin!










Pentru noaptea de Ajun am purtat un pulover lung albastru de la Terranova, un colier pe care l-am primit cadou şi pe care îl ador, de la B&B Collection.



Colindatori frumoşi


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu