28 decembrie 2014

Edit

First snow of the season in Sălaş



De vineri ninge ca-n poveşti la Sălaş. Am tot sperat că o să se oprească, dar nici vorbă de aşa ceva. Deci m-am înarmat cu multă răbdare şi m-am echipat corespunzător pentru prima zăpadă serioasă pe care am văzut-o iarna aceasta. 

Nu m-am mai bucurat eu de marea de alb ca şi în copilărie, dar a fost totuşi ok pentru că am avut paltonul meu nou-nouţ, făcut de croitoreasa mea, care să-mi ţină de cald. Iar în picioare, o pereche de ghete îmblănite, primite cadou de la mami. Şi dacă vi se pare cunoscută căciula, să ştiţi că nu am furat-o de la Adri, ci mi-am achiziţionat una la fel pentru că era prea drăguţă să o ratez :))).



De Lady, căţeluşa noastră nu am scăpat nici cum, deci dacă nu vă mai aminteaţi de ea, aveţi acum ocazia să o revedeţi :))).


Iar brăduţul din curte arată şi mai drăguţ plin de zăpadă şi globuri :D. 


Detalii outfit:
Palton - Realizat la comandă
Ghete - Deichmann (iarnă 2014)
Căciulă - Terranova (iarnă 2014)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu