22 decembrie 2014

Edit

All I want for Christmas


"I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need..."



All i need is to be loved and share love to all my sweet people I have around me. 
Cu voi cei care sunteţi familia mea, cu voi cei care îmi sunteţi prieteni, cu voi cei care mi-aţi fost sau îmi sunteţi în prezent colegi, cu voi cei care mă cunoaşteţi deşi foarte puţin, cu voi cei pentru care încă există acest blog, chiar şi cu voi cei care nu mă placeţi, vreau să împart bucuria Crăciunului ce e atât de aproape şi să vă spun că vă iubesc pentru simplul fapt că iubind devii mai bun şi pentru că iubirea aduce zâmbete pe chipul şi în sufletele tuturor.



Ultima duminică înainte de Crăciun am petrecut-o în Timişoara cu două prietene dragi mie, printre care una dintre ele este şi Andra, cea care ştie să scrie de fiecare dată atât de frumos aici pentru voi, cea care are atâta răbdare cu mine să realizeze nişte poze reuşite şi cea care are visuri mari în legătură cu acest blog care mai are puţin şi va împlinii un anişor.


În ciuda faptului că ne aflăm la mijlocul lunii decembrie, la orele prânzului era o temperatură destul de mare si un soare superb pe cer, ceea ce mi-a permis să port ţinuta din aceste poze.
Mi-am făcut cadou de Crăciun un pulover super drăguţ cu Minnie de la H&M de la care am încercat să creez o ţinută. Şi aşa pe rând am adăugat jambierele mele albastre, ghetuţele de la CCC , iar în partea de sus am înlocuit paltonul cu geaca de la Bershka şi un fular de la H&M . Ţinuta a fost accesorizată cu o poşetă roz de la Benvenutti.




Am avut norocul să dăm peste o expoziţie unde noi, fane ale accesoriilor nu puteam lipsii.



Între zeci de poze, pentru că trebuie să recunosc că de această dată mi-a fost extrem de greu să aleg câteva pentru blog având în vedere cât de multe am făcut, am savurat o cafea la KFC să ne mai încălzim puţin.






Printre mulţimea de luminiţe, căsuţe şi oameni îmbujoraţi de la frigul ce a venit o dată cu lăsarea serii, ne-am bucurat de o imagine superbă a Timişoarei. 
Şi asta nu e tot. Tomorrow next part....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu