21 noiembrie 2014

Edit

So I just try to keep up with the red



"I’m a princess cut from marble, smoother than a storm." (Lorde)



The Hunger Games: Mockingjay I se afla pe lista filmelor pe care nu le puteam rata anul acesta. Am aşteptat atât de mult să apară încât am avut bilete chiar la premieră. Personal, am fost puţin dezamăgită, făcând o comparaţie cu celelalte părţi, dar nu pot spune că îmi pare rău că am fost să îl văd aseară.
După cum puteţi observa, am purtat un lănţişor cu un medalion reprezentând the Mockingjay, asta ca să intru puţin în atmosfera filmului ;). Îmi place atât de mult fusta mea în carouri de la Terranova, care este IN sezonul acesta asa că profit cât mai pot de mult până nu vine zăpada şi o port în diferite combinaţii, de această dată cu o bluză simplă neagră tot de la Terranova
Inelul în formă de cheiţă de la Meli Melo mi-a plăcut atat de mult încât după ce l-am probat nu l-am mai dat jos, deşi eu chiar nu port inele,  aşa că el are un loc, de aseară, printre accesoriile mele.
Am purtat nişte cercei roşii de la 4Friends şi probabil vă întrebaţi ce e cu acele codiţe de eleva?! :)) Pai....sincer...uneori trebuie să mai ieşim din monotonie şi cum încă mi se spune că sunt un copil am acţionat ca atare :)).
So...movie night and shopping made my day!







Ghete: CCC
Poşeta: Cropp Town




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu