12 noiembrie 2014

Edit

I turn to you...


"I turn to you like a flower leaning towards the sun I turn to you 'cause you're the only one Who can turn me around when I'm upside down I turn to you".


The best is yet to come...cu acest mesaj e inscripţionată bluza de la Terranova ce o port în aceste poze. E un mesaj optimist, pe care vreau să vi-l sugerez şi vouă să vi-l întipăriţi în minte. Să credeţi că va fi mai bine decât e acum...că prin simplul vostru "stupid" optimism uneori, puteţi schimba multe...doar prin faptul că credeţi că aşa va fi făra a avea nicio certitudine în acel moment.

Mi-am accesorizat bluza cu cel mai semnificativ accesoriu, după părerea mea, zâmbetul. A fost o şedinţă foto cu un mesaj pentru voi şi în acelaşi timp şi pentru mine.
În liniştea toamnei de pe malul Begăi, ce nu o regăsim vara, printre culorile frumoase ale toamnei ce ne va părăsii curând pentru a face loc iernii ce ne aşteaptă, într-o ţinută de toamnă târzie, purtând tocuri, chiar dacă acum pantofii au fost înlocuiţi de ghetuţe, purtând cerceii mei preferaţi de la Kenvelo (da, chiar am nişte cercei preferaţi :)) ), cu bluza mea albastră, despre care v-am povestit deja, împreună cu o pereche de pantaloni scurţi (ca să forţăm puţin şi vara), am realizat pentru voi aceste poze.
















Mă întorc către tine şi îţi spun: THE BEST IS YET TO COME...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu