21 octombrie 2014

Edit

Waiting for La Traviata

Cine ar fi crezut că lumea se înghesuie aşa să cumpere bilete la Operă? Am fost ieri cu Adriana să ne cumpărăm bilete pentru Traviata şi când ne-a arătat doamna de la ghişeu cât de puţine locuri mai sunt disponibile, nu mi-a venit să cred. Până la urmă am găsit ceva pe placul nostru, deci luni avem program cultural :D.
Deja am început să mă întreb cu ce o să mă îmbrac şi cu ce o să se îmbrace Adriana :)). A fost atât de cute când am mers după bilete, în rochiţa ei lejeră şi cu ciorapii ei mov, încât sunt super curioasă ce va mai scoate din dulap pentru o ocazie atât de specială (de puloverul de la Stradivarius era absolută nevoie pentru că vremea în Timişoara este foarte capricioasă).



Ne vedem la operă?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu