2 octombrie 2014

Edit

That's how October begins


Până nu am văzut-o pe Adriana într-o ţinută all black nu mi-am dat seama cât de mult poate să te schimbe dacă în mod normal porţi haine colorate şi cred că v-aţi dat şi voi seama că Adriana cam poartă haine colorate :))). Încă de dimineaţă mă tot uitam la ea şi nu ştiam ce i-a venit, apoi mi-am dat seama că o ţinută all black dă numa' bine într-un început de octombrie, când frunzele sunt colorate şi soarele străluceşte pe cer.
Pentru acest 1 octombrie, Adriana a ales o rochiţa de la Rinascimento, geaca ei neagră de piele de la Bershka şi ultima achiziţie în materie de încălţăminte: botinele CCC. Şi ca un făcut, manichiura se încadra perfect în peisaj. 





Şi pentru că toamna este un fel de început din mijlocul anului, Adriana s-a gândit să îl înceapă aprofundând un subiect care ne preocupă pe toate: Cum iubesc bărbaţii, iar ca manual a ales cartea Mihaelei Rădulescu. 
Trebuie să recunosc că la început am râs puţin de ea, la modu... Adrianaaa, ce ţi-a venit? dar după ce am citit postfaţa, am zis că trebuie să mă documentez şi eu :))).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu