27 octombrie 2014

Edit

I'm right here waiting....


Weekendul acesta am ajuns la concluzia că ieşim prea rar. Adică mergem să facem poze, dar nu ieşim şi noi asa, ca fetele, la un suc şi o poveste decât foarte rar. Nu am mai ieşit într-un club să dansăm de nici nu mai stiu cand. Şi recunosc, vina este în principal a mea, dar o să încerc să îndrept lucrurile şi o să vă surprind cu siguranţa în postariile viitoare.

Sâmbată am ajuns să ieşim pentru că eram prea draguţe să stăm acasă :))). Am mers în Happy, care este proaspăt renovat şi arată genial, după care am făcut ceva poze până a aşteptat Adriana tramvaiul. 

Mi-a plăcut la nebunie ţinuta ei şi mi-a plăcut şi mai mult că a acceptat să poarte pălăria mamei mele. Am ajuns la concluzia că trebuie să ne achiziţionăm si noi câte o pălărie a noastră pentru că este un trend care se menţine şi care chiar ne place. 
Pălăriile dau un aer diferit oricărei ţinute,un aer mai rafinat, mai studiat şi te scot în mod clar din anonimat. 

Vouă cum vi se par pălăriile? Must have sau ceva ce evitaţi?








Bluza si fusta - Stradivarius
Palaria - vintage din dulapul mamei :D
Botine - CCC
Geanta - Cropp town


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu