11 octombrie 2014

Edit

Hai sa jucam...asta-i brau din Banat!

NE-O FĂCUT MAMA AŞA SĂ CÂNTĂM, SĂ ŞTIM JUCA!


Joi seara nu a fost una tocmai tipică. Deşi eu nu sunt mare fană de muzică populară, am mers împreună cu Adriana şi cu o altă prietenă, tot Adriana, dar mai ales Dilush, la un eveniment la care cânta Andreea Voica. Spun eveniment pentru câ s-a ţinut la Trio Events şi nu a fost un simplu concert, ci mai mult un fel de seară dansantă :))). Şi a fost absolut genial. Am dansat toate până nu am mai putut de picioare. Am râs foarte mult, am studiat oamenii, mai ales rochiile fetelor şi cămăşile băieţilor. 



Dacă de ceva m-am lămurit la acest eveniment, acel ceva este că moda feminină a devenit extrem de versatilă: am văzut femei îmbrăcate în rochii extrem de elegante, în rochii de club, dar şi în salopete, pantaloni scurţi şi blugi random purtaţi cu topuri diafane. A fost foarte ciudat să constat acest mix vestimentar la un eveniment de muzică populară. Bine, a fost extrem de ciudat să văd atâtea persoane tinere la un eveniment de muzică populară, dar aceasta este altă poveste. Oricum pentru o aşsa atmosfera merită să mergeţi şi dacă la fel ca mine, nu sunteti fani Andreea Voica.
Am remarcat şi multe elemente comune în materie de trenduri: multe rochiţe din dantelă, unele cu tot felul de detalii metalice, multe imprimeuri florale, atât pe rochiţe, cât şi pe sacouri, pantaloni sau salopete şi, când vine vorba de hair style, împletiturile predomină. De asemenea, se vedea din China că piesa de rezistenţă a sezonului în materie de accesorii sunt colierele masive, fie ele monocrome, metalice sau extrem de colorate.


Cât despre noi, Adriana a purtat o rochiţă albă realizată la comandă. Pantofi nude de la Benvenutti şi a ales ca şi accesoriu nişte cercei candelabru de la Six. Însă ceea ce mie personal mi-a atras atenţia la lookul ei a fost fardul metalic achiziţionat de la Maybelline.


Eu am purtat o rochiţă din dantelă făcută de asemenea la comandă, pantofi Benvenutti şi preferatul meu în ultima vreme, un colier din oase de cămilă ce mi l-a adus mami din Israel. 





Pe scurt fiind spus, am avut parte de o seară perfectă, am reuşit fară îndoială să ieşim din rutina zilnică!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu