28 octombrie 2014

Edit

Godiamo!


Tra voi tra voi saprò dividere
il tempo mio giocondo...


Uite că am făcut-o şi pe asta, am fost la Operă. Adriana a venit cu iniţiativa pentru că eu sunt foarte leneşă când vine vorba de evenimente culturale. Dar pentru că ea s-a hotărât să mă mobilizeze şi pentru că vroiam să merg şi eu măcar o dată în viaţă la operă, să văd cum e, luni, la 18:30, ne-am întâlnit în faţa Operei. 

Nu eram doar noi două, ne-au mai însoţit Diluş şi Corina. Eram toate îmbrăcate în rochiţe, care mai de care mai dichisită. 

Adriana a purtat o rochiţa albastră de la Terranova, care îi venea foarte bine şi care m-a făcut să îmi dau seama că pe ea o prinde super bine albastrul. În picioare nu putea purta altceva decât tocuri, mai precis o pereche de pantofi albaştrii, deşi nu îi place să îşi asorteze de obicei pantofii la rochie. Iar ţinuta a fost completată de un plic drăguţ de la Avon.

Pe mine m-a bătut super mult la cap să mă îmbrac drăguţ şi cred că dacă aş fi apărut încălţată cu orice nu aveam toc de cel puţin 9 cm mă strângea de gât :))). Şi după ce m-am gândit mult şi bine, am ales o rochiţă mov, făcută la comandă, papucii mei de witch (aşa le zic eu), cumpăraţi din Leonardo şi o pălăriuţă cochetă, ca să se vadă că evenimentul este cu totul deosebit. 

Seara s-a dovedit a fi una deosebită. Traviata ne-a impresionat pe toate şi acum am început să studiem oferta de spectacole viitoare :D. Aşa aş vrea să văd un balet...

Voi ce opere ne mai recomandaţi să vedem?















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu