16 octombrie 2014

Edit

Fluffly for fall


Sunt extrem de puţine motive pentru care îmi place sezonul rece, mai ales când vine vorba de haine. Nu îmi place că trebuie să port 10.000 de rânduri de haine şi cu atât mai puţin îmi plac dresurile, care devin practic obligatorii. 
Pe de altă parte, ador tot ce e pufos. Ador fularele mari şi călduroase. Şi ador puloverele pufoase, în diverse culori sau din plasă. Îmi plac pentru că parcă îţi dau aşa o senzaţie de siguranţă. E aşa drăguţ să stai undeva la gura sobei, cu o carte bună în braţe, o ciocolată caldă la îndemână şi puloverul preferat pe tine.
Parcă mă şi văd :D.
Dar cum aşa ceva este la nivel de fantezie momentan, în timp ce mă plimbam pe Blogloving pe blogurile mele preferate, am dat peste colecţia de toamnă a lui Ryan Roche pe Honestly WTF şi m-am îndrăgostit iremediabil <3<3<3. Ştiu, ştiu, de unde să îmi cumpăr acum aşa ceva? But a girl can dream so... let's dream big :D.
Cum arată puloverul vostru preferat?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu