20 octombrie 2014

Edit

Ca pe la Ineu


În timp ce eu mă bucuram de un weekend liniştit la ţară, Adriana a mea a ajuns şi ea pe acasă, pe la Ineu. Şi cum acasă ea are 3 activităţi preferate, a avut grijă să le întreprindă pe toate, mai ales că vremea a ţinut cu ea. A fost super cald, de parcă luna în curs era mai, nu octombrie, deci Adriana a mea a putut:
- să meargă la Jolie, casa ei vis-a-vis de casă :)))
- să meargă la meci (în caz că nu ştiaţi, este foarte pasionată de... fotbal :D)
- să meargă în Club Stand By
Şi cu cine oare putea să facă toate acestea, dacă nu cu prieteni dragi alături? Că doar nu chefuieşte nimeni singur :))). Deci Adriana s-a distrat copios alături de Roxi, Ana, Bea şi Flavi (pentru că era nevoie de puţin testosteron).
Şi dacă vă întrebaţi de ce la rochiţa ei roşie Terranova nu a purtat tocuri, ci o pereche de tenişi Converse, trebuie să vă spun că aceasta este influenţa Anei, care pe mine una mă încântă.



Acestea fiind spuse, ţineţi-mi pumnii pentru că, în curând, o să le cunosc şi eu pe fete.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu