14 septembrie 2014

Edit

Smile no matter what


When I say : friends, books and lovely weather I mean nothing else matters :).
Mai are omul şi zile mai proaste, în care nu are chef să râdă, să vorbească prea mult sau, în cazul meu, de o şedinţă foto. V-am obişnuit să zâmbesc în majoritatea pozelor deoarece asa sunt eu, asta mă caracterizează şi atunci când nu am chef  nici măcar de asta e o problemă :)), cel puţin din punctul de vedere al Andrei. 
M-am îmbrăcat foarte lejer, cu o rochiţă scurtă de vară, încercând să profit la maxim de ultimele zile de căldură şi o pereche nouă de tenişi albi. Mi-am asortat ţinuta doar cu un lănţişor handmade, realizat de mine.
Sper că în ciuda faptului că nu aveam o zi prea bună, acest lucru nu se reflectă în pozele realizate în Parcul Botanic, un loc superb, ce mă relaxează tot timpul. Am avut la îndemană şi o carte bună, pe care am citit-o acum ceva vreme şi care acum o răsfoieşte şi Andra : "Cele 5 limbaje ale iubirii". V-o recomandăm cu mult drag.
Stiţi...eu cred că uneori e mai bine aşa:
KEEP your feelings inside and LET them see only your beauty outside!

Dress: Terranova







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu