4 august 2014

Edit

Zilele Timisoarei 2014 - day 2




Cand am ajuns aseara in Timisoara, Adriana ma astepta in centru. Nu mai puteam de cald, erau o gramaaaada de oameni si ma tot intrebam: Ce caut eu aici? Dar cand a inceput sa cante Oceana, nu mi-a mai pasat nici de caldura, nici de nimic. Atmosfera a devenit instant incendiara in sensul bun al cuvantului. Artista a facut un show de zile mari. Am dansat intr-una si am cantat pana si pe melodiile pe care nu le cunosteam. Are o voce extraordinara si ne-a placut la nebunie cum era imbracata.  A trecut ceva timp de cand nu am mai vazut un artist atat de dezinvolt. Ba mai mult, a mai si cantat mai mult de 30 de minute.

Probabil acum va intrebati ce puteam cere mai mult.

Pai dupa concertul Oceanei a avut loc cel mai tare show de articificii pe care l-am vazut de foarte mult timp (ca sa nu spunem vreodata). Timp de 15 minute cerul Timisoarei a fost o feerie de culori. Iar dintre toate tipurile de artificii, preferatele noastre au fost, in mod absolut clar si cert, cele in forma de inimioara.

Acum, daca nu ati fost in Centru aseara, va lasam sa va bucurati de cateva filmulete facute de Adriana, ca sa va convingeti ca a fost foarte tare :D.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu