3 august 2014

Edit

Zilele Timisoarei 2014 - day 1


"Eu vara nu dorm, nu am somn" pentru că "de ochii tăi caprui mi-e dor ca de-o zi de primavară" şi de "ale tale ale tale, sarutări criminale" dar stiu sigur că "împreună am putea fi, bine merci".

La mulţi ani, Timişoara! 

Astăzi, 3 august, sărbătorim ziua Timişoarei. Începând cu anul 1999, data de 3 august a devenit sărbătoarea oficială a municipiului Timişoara. Pe 3 august 1919 a avut loc "alipirea" Banatului românesc la celelalte provincii româneşti.
Mi-e foarte drag acest oraş ce mi-a devenit o a doua casă acum 7 ani. Pentru mine e cel mai frumos oraş de la noi din ţară. Timişoara mi-a adus atât de multi prieteni noi şi m-a schimbat destul de mult încât mi-am format doar amintiri frumoase în aceşti 7 ani aci.
Mă bucur că am putut ajunge în acest an, aseară, la concertul din Piaţa Operei şi cu siguranţă nu voi lipsii nici în această seară.



A fost o super seară şi asta nu doar pentru că a cântat Connect-R pe care îl iubesc maxim :)) ci şi pentru restul show-ul şi atmosferei explozive din Piaţa Operei.
Au fost mii de oameni, chiar nu mă aşteptam să fie atât de multă lume. 
Pe lângă preferatul meu, am avut ocazia să îi văd şi pe Maxim, Lora şi Elena Gheorghe.



Recunosc că mă aşteptam la o seară mai răcoroasă şi acesta este motivul pentru care am abordat această ţinută. Am purtat o bluza PULL & BEAR, jeansi BERSHKA şi sandale DEICHMANN.



Connect-R a făcut spectacol aseară, a făcut o atmosferă de neimaginat. A cântat inclusiv hitul "Vara nu dorm". A surprins publicul cantând la mulţi ani Timişoarei şi totul a fost 100% live.

Mi-a plăcut şi prestaţia Lorei deşi nu pot spune că se numără printre artiştii mei preferaţi. Mi-a plăcut mult cum a fost îmbrăcată, în special acel top alb, ce îl puteţi observa în fotografii, ce se poartă mult vara aceasta.


Probabil nu întelegeţi de ce am pus poze doar cu unul din membrii formaţiei Maxim. Există un motiv destul de întemeiat. Până aseară recunosc că habar nu aveam cum arată cei care cântă melodia ce o fredonez destul de des "Sărutări criminale" şi aseară l-am văzut pe el...unul din membrii formaţiei, pentru că la restul nu m-am mai uitat dupa ce l-am remarcat pe el :)), Bogdan Medvedi. Am aflat ulterior că el a participat şi la X-Factor. Şi....ce să vă mai spun decât că e mega simpatic şi ca azi am ascultat numai melodii ale trupei Maxim :)).

Am încărcat pentru voi nişte filmuleţe cu momente de aseară să vă puteţi face o mică idee cam cum a fost, dar îmi cer scuze pentru calitatea sunetului, deoarece au fost filmate cu un aparat foto nu foarte performant. Enjoy!







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu