29 august 2014

Edit

More fall inspiration from Tata Naka

Dacă v-am zăpăcit de cap cu ideile mele, îmi pare rău, dar nu mă pot abţine :))). Parcă pe măsură ce ziua scade şi temperaturile la fel, încep să mă gândesc la tot ce trebuie să pun la cutie, acum că vara a plecat, dar şi la cum să-mi îmbogăţesc garderoba. Şi chiar dacă nu am resursele necesare pentru haine de designer, am o croitoreasă genială, deci pot să mă inspir de oriunde.
Aşa că am decis să mai arunc o privire pe Honestly WTF şi acolo am descoperit colecţia de toamnă Tata Naka. Electice, cu un aer vintage şi culori vibrante, piesele celor două surori Surguladze m-au lăsat fără cuvinte. Şi cum am o pasiune pentru brocart încă din  primăvară (pe care nu am reuşit să o şi materializez încă), inspiraţia mea din această toamnă ar putea veni chiar de aici.




Mai multe imagini găsiţi aici, dar sunt curioasă şi cum vi se par alegerile mele. Preferata mea e rochia de sus :D.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu