20 august 2014

Edit

Casual Wednesday in black and white


Adriana m-a părăsit zilele acestea. M-a lăsat în singurătate la Timişoara şi a plecat în concediu, acasă la mama ei, unde e cald şi bine. Şi deşi îmi lipseşte enorm de mult, mă bucur că are parte de 2 săptămâni de bine meritată odihnă. Iar când se va întoarce, o să am grijă să o bag direct în şedinţă, ca să o aduc la curent cu ce s-a mai întâmplat. 
Acasă îi cam place să se plimbe, mai ales la Jolie Caffe (unde mă mir că ea şi Roxi nu au o  masă de onoare) şi o face de fiecare dată cu stil. Dar astăzi, în peregrinările ei pe la Chişineu Criş, a ales o ţinută simplă, dar de efect, black and white, care îi pune perfect în valoare silueta. 
Sper să se plimbe cât mai mult în concediul ei şi să îmi trimită cât mai multe poze, ca să vedem şi noi ce mai învârte. Iar până la revenirea ei, aş vrea să îi mulţumesc lui Roxi pentru că ne ajută cu pozele. Fără ea nu ştiu ce ne-am face :D



Skirt: H & M
Top: H & M
Heels: Deichmann
Necklace: handmade





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu