15 iulie 2014

Edit

Game night


Sa ne lamurim, eu si Adriana nu suntem deloc pe aceeasi lungime de unda cand vine vorba de fotbal. Adica pentru mine fotbalul este... irelevant, dar pentru ea... sa spunem doar ca e microbista to the bone :))). Cu toate acestea, cand a venit vorba de Cupa Mondiala, de fapt de finala, am stabilit de comun acord ca trebuie sa o vedem. Din pacate insa, nu am nimerit deloc ora. Adica eu eram ferm convinsa ca va fi de la 23:00, dar de fapt a inceput la 22:00 :D. Si cat ne-am mai invartit sa gasim si unde sa o vedem, a fost chiar un noroc ca am prins a 2-a repriza :))). 
De fapt, cu ocazia aceasta am descoperit un local super interesant in centru, The Note Pub, de a carui existenta habar nu aveam, dar unde ne-ar placea sa ne intoarcem. 
Voi pe unde ati vazut finala?
Si mai avem o curiozitate: credeti ca fotbalul este doar pentru baieti?





Body: Bershka
Necklace: Oriflame

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu