6 iulie 2014

Edit

Birthday party la Deal


Desi ziua propriu-zisa a Adrienei este astazi, de chefuit ne-am chefuit aseara la Deal si a fost super. Am avut un decor foarte fain, baloane (sa nu va speriati ca scria pe ele Graduation, pur si simplu nu am gasit altele :))), prieteni buni, mancarica, tort si multa voie buna.
Adriana a fost super draguta, cu fustita ei cu palmieri si tenisi. Mi-a parut rau ca nu erau baloanele cu heliu pentru ca efectiv i le-as fi legat de mana ca sa zboare dupa ea :))). 
Totusi, cel mai important este ca am fost impreuna. M-am bucurat tare mult ca am putut sa-i fiu alaturi intr-un moment deosebit din viata (omul nu implinste atat de des 20 de ani :))). Si chiar daca nu i-am facut un filmulet ca sa ii arat cat de mult o iubesc, sunt sigura ca ea o stie. 
Adriana, esti o prietena minunata, cea mai buna pe care mi-o puteam dorii!
La multi ani!!!










Skirt: Stradivarius
White blouse: Pull & Bear


2 comentarii: