19 mai 2014

Edit

Wedding


In acest weekend am fost la nunta scumpei mele prietene din copilarie, de cand ma stiu practic :)). Si in momentul acesta cand ma uit la poze nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul si cum de la amintirile cu ursul meu "Gheorghe" mi-am creat acum noi amintiri cu nunta ei.
M-am stresat destul de mult cu ce voi purta la aceasta nunta pentru ca vroiam o rochie lunga. E a doua oara in viata mea cand port o rochie lunga si tocmai de aceea am vazut multe rochii pana mi-am oprit privirea la aceasta. Ce ziceti de alegerea mea?
Desi mi-am ales o rochie lunga si ma tot gandeam ca ma va incurca la dans :)) chiar nu am avut nicio problema. M-a ajutat mult si faptul ca era crapata intr-o parte.
Rochia miresei m-a surprins intr-un mod foarte placut. Ana a aratat superb in rochie de mireasa.
Mi-am asortat rochia cu o pereche de pantofi negrii si cu o pereche de cercei aurii, recent achizitionati ce au devenit recent preferatii mei.
Casa de piatra si multa fericire Annamaria!

















Dress: Wildfashion
Heels: Stradivarius
Earrings:  Meli Melo


                                              Multumesc pentru manichiura Denisa Habaci! :*

2 comentarii: