14 mai 2014

Edit

Sunny Sunday @ Bazoş


Offff... unde e vremea de duminica? Unde e soarele? Unde sunt cele 25 de grade? Cum au fost ele inlocuite cu potopul de azi?

Duminica a fost perfecta. Am dormit amandoua mai mult. Am fost amandoua in Timisoara si am avut suficiente fonduri pentru un mic road trip. Degeaba visam noi la Szeged si Viena, a trebuit sa ne multumim cu Bazoş :))) (probabil acum va intrebati daca nu am innebunit, dar nu e asa), care nu ne putea bucura cu Schonbrunn sau ceva aquaparc smecher, insa are un parc dendrologic absolut superb.

Bine, eu si Adriana nu prea suntem tree people, dar asta nu inseamana ca nu ne-am bucurat de racoarea padurii (mai putin de tantari), de plimbarea in aer liber si de linistea campului. Ba chiar si de cel mai creapy turn in care nu stiu cine ne-a pus sa intram, unde era sa ne manance paianjenii si albinele, de unde am coborat cu chiu cu vai si care e ultimul vestigiu al unui ditamai palatul de pe vremuri :))). Si sa stiti ca nici muscaturile de tantari, care chiar ne-au terorizat, nu au ramas prea mult timp.

Parcul este cu adevarat spectaculos. Ne-ar fi placut sa avem o patura si sa stam la soare. Sa facem un picnic sau sa dormim (prin poienite nu erau tantari, doar in adancul padurii). Dar in nici un caz sa nu mergem acolo noaptea. La un moment dat am intrat atat de adanc in interiorul padurii, incat aveam impresia ca nu o sa mai gasim niciodata iesirea. Cred ca, daca as fi fost singura, faceam sigur un atac de panica :))). Dar nu a fost deloc asa si pana la urma a fost amuzant, paranoia aside and all :P.

Si pentru toate acestea, o tinuta casual si sandale.

Sandale...

Ce bine suna si cuvantul.

Oare cand o sa le purtam din nou? :)))






















T-shirt: Terranova
Leggings: H&M
Sandals: Leonardo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu