7 mai 2014

Edit

Searching for those yellow fields


Deja va gandeati ca am terminat cu pozele, nu? Avand in vedere cat timp a trecut de cand nu am mai facut poze, asa ma cam gandeam si eu. Dar vremea ingrozitoare din ultima perioada si toate problemele care ni s-au adunat, plus weekendul prelungit de 1 mai au facut sa treaca si sa tot treaca zilele fara nicio sedinta foto. Si imi era dor, atat de dor... pentru ca noi radem tot timpul cand mergem la poze.  Radem de ne prapadim. Radem cu lacrimi si oamenii se uita la noi ca la nebuni (sau o claxoneaza pe Adriana :))), iar noi continuam sa radem. 
Visam de cand le-am vazut prima oara sa facem poze intr-un camp galben de rapita. Am cautat ceva timp sa il gasim pe acesta, deci sa nu credeti ca a fost o sedinta foto usoara. Mai ales ca e super simplu sa iti inchipui cum aterizezi pur si simplu in ditamai campul galben, iar cineva se pune pur si simplu sa iti faca poze. Dar nu e deloc asa. Trebuie sa iti faci carare prin niste plante care te umplu de polen si nu miros tocmai frumos. Plus ca nu vezi nimic pe jos, deci la fel de bine ai putea calca pe un cadavru si nu ti-ai da seama :))). Si cand mai stau si niste oameni si se uita la tine, de la coltul casei lor parasite de pe marginea drumului, iar tu te intrebi in continuu daca nu cumva e rapita lor si cred ca o sa o furi sau ceva si vin la tine sa te bata... nivelul de stres atinge cote maxime. 
Ok, am dat-o pe SF-uri :D. Asa e cu imaginatia asta hiperactiva. Si pana nu mai zic cine stie ce barbaritate, mai bine va las sa va bucurati de poze. Ce ziceti de outfitul Adrianei? Se vede ca a venit caldura :D










T-shirt : Terranova
Sneakers: Deichmann

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu