22 mai 2014

Edit

Sailor Moon revine


Ieri, in timp ce eu cautam cu mami rochii prin Centru, Adriana a mea se plimba prin Parcul Copiiilor ca o Sailor Moon, cu codite si desenata pe mana (pentru asta am fost invidioasa, trebuie sa recunosc :))). Cum de nu am insotit-o? Pai oricat am fi noi de semi-siameze, nu suntem chiar de tot :)). Si cum fiecare mai avem si alti prieteni, Adriana a socializat ieri cu Corina.

Mie mi-a placut la nebunie cum s-a imbracat si cum si-a facut parul, chiar daca a dat vina pentru freza ei extravaganta pe mine :D. Si cand mi-a mai si zis ca ma duce si pe mine odata sa ma picteze baiatul care a pictat-o pe ea, deja eram in al 9-lea cer.

Deci, pana ajungem amandoua sa ne pictam, cum vi se pare outfitul de aseara?









Dress: Terranova



Un comentariu:

  1. Place, place, place! Imi plac si modelele de pe unghii super-mult!

    Apropo de Sailor Moon, vai ce mi-a mai placut! Ce am mai urmarit! Nu mai ziy ca eu eram una dintre cele 5 Sailor (ghici care, haha!) :)

    RăspundețiȘtergere