18 mai 2014

Edit

Oriflame is THE ONE!

Am ajuns in sfarsit sa impartasesc cu voi impresii despre noua gama The One by Oriflame. De ce asa tarziu? Pentru ca am avut foarte putin timp la dispozitie sa le incerc si sa imi pot face o parere despre calitatea lor avand in vedere ca au ajuns tarziu la mine la Timisoara. Am fost foarte incantata ca am primit o multime de produse : oje, fond de ten, rimel si multe altele.

Mi-au placut cel mai mult fondul de ten si rimelul. Sunt atat de multumita de ele!

Fondul de ten chiar rezista si are o textura ce se intinde uniform pe piele si nu iti incarca fata. Pot spune ca folosesc fond de ten si ca aceasta e cel mai bun pe care l-am incercat pana in momentul de fata. Textura acestui fond de ten Illuskin Foundation e perfecta pentru orice tip de ten datorita texturii lui lejere, non-grase si proaspete.



Imi place rimelul Volume Blast Mascara foarte mult datorita periutei lui subtire care face rimelul usor de aplicat si scade riscul de atingere din greseala a pleoapei. Va asigur ca e si foarte rezistent deoarece recent am fost la o nunta unde am scapat cateva lacrimi si machiajul mi-a ramas intact :)). Vi-l recomand cu incredere! 


Mi-a placut si concealerul: Illuskin concealer pentru ca acopera perfect cearcanele si cum eu lucrez de la 7 dimineata chiar mi-a dat fetei un aspect de om odihnit :)). Lipsa somnului in ultimele zile nu a mai fost atat de vizibila la mine.


Pudra, un produs de machiaj destul de important, creaza un aspect mat si neted tenului. In combinatie cu acest fond de ten de la Oriflame e perfecta. Pentru tenul meu este foarte potrivita si acopera destul de bine imperfectiunile pielii.


Personal, nu sunt adepta luciurilor de buze deoarece pana acum nu am gasit unele care sa reziste. Mi-a placut mult ca dau stralucire buzelor dar culoarea din pacate nu a tinut atat de mult cat mi-as fi dorit. 


Am fost surprinsa placut de cele trei nuante ale fardurilor deoarece sunt exact culorile ce le folosesc cel mai des. Multumesc Oriflame ca au fost exact printre putinele nuante de farduri ce le folosesc. Sunt destul de rezistente avand in vedere textura lor cremoasa. Le-am folosit aseara la o nunta si au rezistat destul de bine. 



Si in cele din urma sa va spun si parerea mea despre oje. Mi-au placut mult nuantele. Cand vine vorba de oja toate dorim sa fie cat mai rezistente. DA chiar rezista!




Recomand cu incredere produsele din gama The One by Oriflame, acestea iti vor desavarsii look-ul. 
Multumesc Oriflame pentru ca mi-ati oferit ocazia sa incerc aceste produse si sper sa sper sa fiu aleasa pentru The One Collective !

Oriflame is THE ONE!







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu