26 aprilie 2014

Edit

The One by Oriflame



Am aflat ieri de la prietena mea cea mai buna de o campanie lansata de Oriflame, unde bloggerii pot testa cel mai nou brand de machiaj The One  si pot intra in cea mai mare comunitate internationala de bloggeri  "The One Collective".  
Oriflame Romania este una din cele mai de succes filiale din grupul companiei cosmetice. Incepand cu luna aprilie a acestui an a aparut o noua colectie de machiaj The One by Oriflame.
   Au fost create noi produse must-have ce bifeaza toate cerintele in materie de frumusete. 


Am fost atrasa inca de pe vremea cand eram in liceu de produsele de la Oriflame si asta datorita unei prietene ce era reprezentat si care mi-a starnit curiozitatea cu privirea la calitatea si diversitatea produselor oferite de Oriflame. Pot spune ca preferatele mele in materie de machiaj erau rimelul, fondul de ten  si rujul.
Noul brand The One vine cu trei game: Frumusete de zi cu zi, Mega impact si Ultra rezistenta.


Imi doresc sa primesc noul brand de machiaj de la Oriflame deoarece apreciez calitatea produselor realizate de Oriflame si sunt sigura ca ma vor surprinde placut aceste noi produse. Cel mai mult imi doresc sa incerc produsele din gama "Ultra rezistenta" pentru ca sunt interesata ca produsele sa reziste intreaga zi fara sa simt nevoia de a-mi reface machiajul, in special sunt interesata de fondul de ten.


I wanna be THE ONE!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu