24 februarie 2014

Edit

Pink for Dragobete


O fi ea luna iubirii, dar vremea e doar pentru iubirea casei. 

Ne-am săturat de timpul ăsta urât! Ne-am săturat de cât e de gri oraşul!

Aşa că am decis să luăm atitudine :)). Azi, de Dragobete, când tot românul sărbătoreşte iubirea, Adriana s-a îmbrăcat cu o rochiţă roz (culoarea iubirii până la urmă :P) şi am răspândit puţin din dragostea noastră pentru viaţă în Bastionul mohorât. Şi cum oamenii nu s-au prea îngrămădit să iasă din casă, am avut întreaga locaţie numai pentru noi :P. Iar în timp ce ne învârteam pe acolo ne-am amintit şi de ce iubim Timişoara.

Voi cum aţi sărbătorit Dragobetele?

// This may be the month of love, but the weather makes you love your home and only that. 

We are so tired of this cold weather! We are so tired of how grey the city is!

So we decided to take attitude. Today, when we celebrate Dragobete, when all Romanians celebrate love, Adriana put on a pink dress (the color of love after all) and we gave some of our love to the gloomy Bastion. And seeing that people didn't just jump at the occasion of leaving the house, we had the entire place all to our selves. And while we were hanging around we also remembered why we love Timişoara.

What did you do today?















Dress: Custom made
Earrings: Meli Melo
Belt: Terranova
Lipstick: Cosnova Beauty 09 Wear Berries

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu